No niin nyt on toinen päivä onnellisesti takana,ja olo on tällä hetkellä aika outo,ja syy siihen on joko sokerista vierottumisen tuoma olo,tai sitten nestehukka. Aamu lähti ihan hyvin liikkeelle,ja vuosia olen syönyt kaurapuuron,ja se kannattaa tehdä joka aamu,kun se tuo tosi täyteläisen olon pitkälle päivään.Muuten syömiset olivat ehkä himpun verran ali mitoitettuja.Lounaalla söin italian pataa höystettynä porsaan kyljyksellä,ja päivällinen oli tänään 1 makkara (grillasin pihalla) En yleensä syö tuollaisesti,mutta nyt on kesä,ja silloin pitää välillä aina grillata.Ostin myös salaatti aineksia (Purjoa,minitomaatteja,vesimeloonia,paprikaa,ja amerikan salaattia) En kehtaa mennä kovin syvällisesti tuohon ruoka puoleen,vaan tarkastelen itseäni psykkiseltä puolelta miten prosessoin itseäni tässä matkalla,kun tämä ei ole laihdutus projekti,vaan elämän tavan muutos,koska kuka tahansa osaa laihduttaa,mutta pysyvään tulokseen täytyy muuttaa P-Y-S-Y-V-Ä-S-T-I elintapojaan,ja sille tielle olen nyt taas ryhtymässä.Sillä olin jo 2 vuotta tuossa 65 tavoite painossa,ja niin vaan kävi että pikku hiljaa tuo paino alkoi hivuttautua gramma grammalta ylös päin,ja olen laihduttanut 3-4 kiloa monesti tässä viimeisen vuoden aikana,ja nyt olisi tarkoitus tosiaan muuttaa ruokailu tottumuksia pysyvästi taas,ja sen jälkeen ruokailun hallinta menee ihan itsestään,kun sen vaan saa alkuun. Liikunnallinen minä olen ( onneksi ) = ) ja kävinkin tänään kuluttumassa 800 kaloria tuolla sauvakävely lenkillä